woensdag 10 oktober 2012

Eindelijk een mooie en duidelijke website over de SWH

Iemand met de afzender MKH vond het nodig een reactie achter te laten. Het ging over de website www.saarlooswolfhonden.eu en dan vooral de makers daarvan.
De website is nog lang niet klaar vandaar dat ik had geschreven is nog onder constructie.
De makers zijn Diny en Ruud.

Laten we maar weer eens eerlijk zijn:
De website van de NVSWH ziet er niet uit en is geen visite-kaartje voor de vereniging.
Maar.... deze website valt onder het bestuur van de NVSWH, ik dacht dat dit bekend was.
Indien de website van de NVSWH om redenen 48 uur uit de lucht is, komt er meteen een mailtje binnen van de voorzitter:
Wie van het bestuur heeft jou toestemming gegeven de website te veranderen?
Als Ruud 3 jaar lang op ledenvergaderingen vraagt of de website een vernieuwing kan ondergaan en het bestuur met artikelen kwam was steevast het antwoord:
Dat nemen we mee in een bestuursvergadering.
Ik weet niet waar ze het mee hebben genomen maar er is in die tijd niets veranderd.
Ja, de nieuwsbrieven kwamen er op te staan, waar ik persoonlijk fel op tegen ben.
Alle andere nieuwtjes/foto's kwamen van Diny.

Magda Nieuwhof

2 opmerkingen:

  1. OOK IK ONTVING NAMENS HET NIEUWE BESTUUR VAN DE NVSWH VAN VOORZITTER VERBEECK OP MAANDAG 29 OKT.JL. EEN EMAIL.....


    Voor een chronologische gang van zaken naar:
    http://www.saarlooswolfhonden.eu/index.php/10-nieuws/26-ook-ik-ontslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kort geleden schreef ik het stukje:
    DE RASNAAM IS EN BLIJFT SAARLOOSWOLFHOND.
    Zie: www.saarlooswolfhonden.eu

    Is het naar aanleiding van dit stukje dat in het laatste AVLS blad, jaargang 6 nummer 4, de secretaris in haar voorwoord schrijft: ""Leden stelden ons vragen over de correcte spelling van de naam van ons ras. We vroegen het aan de Raad van Beheer. Het hoofd stamboekhouding antwoordde dat de rasbenaming altijd Saarloos Wolfhond is geweest. Het ras heet dus Saarloos Wolfhond, de hond zelf is een Saarlooswolfhond. Lastig, maar we zullen proberen ons eraan te houden””


    Stel u heeft een Saarlooswolfhond, laten wij hem Tarzan noemen, dan is Tarzan van het ras genaamd Saarloos Wolfhond, maar Tarzan zélf is een Saarlooswolfhond. Aldus het hoofd stamboekhouding van de Raad van Beheer.

    Een ieder die van het bovenstaande niet weet of hij lachen of huilen moet, is waarschijnlijk net zo’n ‘dom blondje’ als ik.

    Diny

    BeantwoordenVerwijderen